EMINEM PHENOMENAL VIDEO PICTURE AND YOUTUBE COMMENT

Eminem Phenomenal Video Picture and youtube comment

SeDa AghbaLyan I’m gonna reply to u for the sake of holu GD. yes he did 😀
Searching In Progress He just got tuna slap by Marshall Mather
BlanquetGames This video reminds me a little of “Without me”, only this is more PHENOMENAL!!
Laxative Panda Guess Who’s back? Shady’s Back

I Love Hip Hop If you miss old school Eminem, check out Danny Florio – Brain of Einsteain. He raps about stealing Einstein’s brain from a lab just to find out it was in his head the whole time. He sounds like vintage Shady
Hippie Gamer (d3tbomb) Are there going to be people like you on all of his new shit? Cuz if so I’ll just stay away from the comments, this is annoying.

Exemp Haven Amazing work on the video. Also, if you’re one of those wondering why they did more work on the actual video. That’s because the lyric song/video was already awesome to begin with. They merely put more emphasis on the video to make it seem new, and they did a great join in doing so. Props to Eminem.
Exemp Haven+Exemp Haven I’m referring to the other lyric video that was released before this one. If you’re confused and I didn’t make it clear enough.

eminem phenomenal video picture and comment (1)

eminem phenomenal video picture and comment (2)

 

eminem phenomenal video picture and comment (3)

 

eminem phenomenal video picture and comment (4)

 

eminem phenomenal video picture and comment (5)

 

eminem phenomenal video picture and comment (6)

 

eminem phenomenal video picture and comment (7)

 

eminem phenomenal video picture and comment (8)

 

eminem phenomenal video picture and comment (9)

 

eminem phenomenal video picture and comment (10)

 

eminem phenomenal video picture and comment (11)

 

eminem phenomenal video picture and comment (12)

 

eminem phenomenal video picture and comment (13)

 

eminem phenomenal video picture and comment (14)

 

eminem phenomenal video picture and comment (15)

 

eminem phenomenal video picture and comment (16)

 

eminem phenomenal video picture and comment (17)

NemRaps
“OUT!”
“…I also make beats”
“GO!”
Young BeEtz (YoungBeetz)
Lol me at school 😂😂😂
Searching In Progress
isn’t he the Kim Jung Un actor?
Kanyon Kilgore
+Searching In Progress Yes lol
uabir
+Searching In Progress ya
madmanownzall
Who could ever replace Paul walker in fast and furious ?… Oh yeah , slim fucking shady.
MELLOWDRAMA88
+Molly Barth Paul Walker doesn’t drive anymore either… oh wait
SteveWillurkelAndTheMagic3Ball
he was supposed to play him in the first place😂 he was working on 8 mile when they was shooting the movie💯
Ben Perez
Duh guys he’s a Marshall artist
Hippie Gamer (d3tbomb)
You punny bastard 👍
Deez Nuts
I see what you did there
Vammostga
How old is Eminem?
Carlos Talamantes
42
Koopa Troopa Poopa
Yeah, he’s about 42-years-old.
Kits XII
He’s gonna be 43 in a couple weeks though

Harsimran Singh
eminem killing all these rappers
Lunar Orbit
+Harsimran Singh Hopsin raps better than him
Jackson T.
He said “you’re finished” like he was boutta DDOS Eminem.
Alexis Diaz
All bark no bite.
DakezzFletch
saints row 5 confirmed
Phenomenal Fear
+DakezzFletch lel
Aya GD
*2:27*lol did he just beat the secutity with the fish😂😂

EMINEM PHENOMENAL LYRICS

[Hook]
I am phenomenal
With every ounce of my blood
With every breath in my lungs
Won’t stop until I’m phe-no-menal
I am phenomenal
However long that it takes
I’ll go to whatever lengths
It’s gonna make me a monster though
I am phenomenal
But I’ll never say, ‘Oh, it’s impossible’
Cause I’m born to be phenomenal

[Verse 1]
Unstoppable, unpoppable thought bubbles
Untoppable thoughts, fuckin’ juggernaut that’ll
Stomp you in a verse, obstacles I’m drawn to ’em
When the going got rough
Some of what I done fought through was the worst, little sissy
Who the fuck taught you how to persevere?
There ain’t no situation that you ever had to respond to that’s adverse
The messiest thing you’ve ever gone through was your purse
Yeah, I don’t try like hell, then I might as well
Hang it up like a shelf, gotta keep growin’ with it, evolve
Cause you can keep throwin’ shit at the wall
But you’re gonna find that nothing’s gonna stick until you apply yourself
Time to slip in that zone ’til I find myself
Inside the realm of the unknown and boldly go
Into waters where nobody else has gone before
Or willing to go, uncharted, feeling is so
Bomb, I’m feelin’ myself, I’m a giant
Sometimes I gotta remind myself that I am…

[Hook]
I am phenomenal
With every ounce of my blood
With every breath in my lungs
Won’t stop until I’m phe-no-menal
I am phenomenal
However long that it takes
I’ll go to whatever lengths
It’s gonna make me a monster though
I am phenomenal
But I’ll never say, ‘Oh, it’s impossible’
Cause I’m born to be phenomenal

[Verse 2]
Let me self-empower you
When you’re down and they’re tryin’ to clown the fuck out of you
And you feel like you’re runnin’ out of fuel
I’ll show you how to use doubt as fuel
Convert it to gunpowder too
Now what you do is put the match to the charcoal fluid
Put the spark to it like Martha Stewart barbecuing
Ah screw it, feel like you want to hit that wall then do it
Punch through it, just cock back, put your all into it
Now you gon’ take that rage and make that what you wage
Never take back what you say
If you stay strapped in your brain, engaged in a steel cage match
Ready to scrap asap
Take your fists and just ball it
Show who’s big and who’s smallest you’re Christopher Wallace
Now picture ’em all as plastic and foam
Lays flat, where you put your dinner plates at
And set it on ’em like a placemat
(I am phenomenal)
And I want you to say that

[Hook]
I am phenomenal
With every ounce of my blood
With every breath in my lungs
Won’t stop until I’m phe-no-menal
I am phenomenal
However long that it takes
I’ll go to whatever lengths
It’s gonna make me a monster though
I am phenomenal
But I’ll never say, ‘Oh, it’s impossible’
Cause I’m born to be phenomenal

[Bridge]
Oh, step into the unknown and find yourself
You’re floating freely, no emotion

[Verse 3]
Got a fuckin’ mouth with no shut-off valve
Can’t even cut off power to it, but it’s what allowed
Me to come up out from under the fuckin’ ground
Cause I worked my butt off now
It’s a subject that I don’t know how to shut up about
Cause I stuck it out
Like a motherfuckin’ tongue thats how
I responded when I got shoved around
You’re gonna have non-believers
But when you’re beyond belief, you probably shouldn’t wonder how
Get it how you live
But are you prepared to give more than you get?
And put in twice what you get back from this shit
Though what you sacrifice barely is half, never give
Rap is my shiv
But it’s like my shield at the same time I wield and my knife is will
Sometimes I feel just like B. Real from Cypress Hill
How I can just kill a cypher, survivor’s guilt
I rhyme like life is still an uphill climb
Ready to face any challenge, waitin’
Can taste it, it’s salivation, I’m wagin’ retaliation
Look what I have built, reputation is validation
The only thing I’m capable of makin’ is amazing
Only thing you’re capable of makin’ is a false statement
Or accusation… I am legendary status, in fact
That is the only way you’ll ever be able to say
You’re a legend is makin’ an allegation
I write with the left, same hand I hold the mic with
As I fight to the death, ’til my last breath
Manage to prove who the best man is
Prevail at all costs, be the only ones left standin’
In the end, but I ain’t gonna be the only one with the advantage
Of knowin’ what it’s like to be southpaw
Cause you can bet your ass you’ll be left handed
Cause I am

[Hook]
I am phenomenal
With every ounce of my blood
With every breath in my lungs
Won’t stop until I’m phe-no-menal
I am phenomenal
However long that it takes
I’ll go to whatever lengths
It’s gonna make me a monster though
I am phenomenal
But I’ll never say, ‘Oh, it’s impossible’
Cause I’m born to be phenomenal

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*